Google Analitika orodje in prednosti ter koristni triki tega priljubljenega analitičnega orodja.

Ads:

Išči po zapisih Analitika

Google Analitika - Analizirajte vaše strani

Spremljajte Google Analytics okolje in analizirajte vaše spletne strani.

Add2019

Add2019

recepti

Vsebinski marketing



Vsebinski marketing



Vsebinski marketing je dejansko pripovedovanje raznih zgodb, ki so končnemu uporabniku zanimive in jih ta tudi rad bere ter se izobražuje skozi vsebino.

Vsebina je bila včasih tudi v slikah, spomnimo se Egipta. Dandanes pa je vsebinski marketing tisto besedilo na strani, ki uporabnika pritegne k branju in mu da informacije, katere najdejo potem obiskovalci vaše strani.


Vsebinski marketing ni namenjen samopromociji in da vedno znova poudarjate, kdo ste vi, kaj ponujate ipd. Ker to je razlika med samopromocijo in vsebinskim marketingom.

Pravi vsebinski marketing, če se piše da uporabniku vsebino in uporbne napotke ter je iz uporabniške izkušnje najboljše kar dobi.

Zgodovina sega v daljna leta, že v tiskanih različicash so vedeli, kaj pomeni Content marketing - vsebinski marketing.

Primer če vzamemo tiskovino. Dobra tiskovina in vsebinski marketing v tiskani verziji je tisti, ki da pravo vsebino in da bralec prebere vsebino revije oziroma tiskovine od A - Ž  to pomeni celo od začetka do konca. Takrat govorimo o dobri vsebini in pravem vsebinskeme marketingu. Tak kupec posega potem po naši publikaciji v zgoraj omenjenem tiskani distribuciji, vendar cilj je dosežen. Kupec gre v naslednjem tednu po nov izvod.

Če ste starejši bralec, ki ste bili ali pa ste še naročeni na publikacije kot so redni časopisi v papirni obliki, potem veste tudi kaj je Vsebinski marketing. To je dejansko to, da ste naročneni na vsebine in publikacije ali je to vaš najbolj priljubljen časopis ipd... kar prebirate.

Ker vam je vsebina všeč vam je všeč tudi da je v vašem poštnem nabiralniku vsako jutro in tako naprej.

Se prav vsebinski marketing ni nekaj kar se je pojavilo z dobo digitalizacije ali pa z internetmo.

Je pa res, da o vsebinskem marketingu kot "vedi" na spletu in spletnih gurujih se je vse bolj začela zavedati prav sedaj, ki se jo daje tudi v veličastne pomene, del tega pa prispevajo tudi razni samopromotorji, ki poudarjajo svoje znanje in pisanje o vsebinskem marketingu (copywriterji to so tekstopisci po slovensko, razni bloggerji in tako naprej).

Pri vsebinskem marketingu tako vključijo ali pa pišejo po vsebinah, ki jih bo uporabnik iskal in to je to. Pravo vsebino izpostavijo v obliki članka po domače povedano in je prava oblika v digitalnem mediju ki se ji reče vsebinski marketing.

Toliko na kratko in hitro kaj denajsko vsebinski marketing je. Bolj v detaj pa se bo tudi še v naslednjih korakih razpisalo in kaj je potrebno paziti.

Vsebinski marketing se vrši lahko tudi z raznimi vplivneži in z znanimi osebnostmi, ki podajajo vsebino. Pa bodisi uporabnik to gleda, ker mu je oseba relevantna in ji zaupa istočasno pa mu podaja vsebino, ki je prodajna ali pa zanj zanimiva.

Se pravi Vsebinski marketing je prava vsebina na pravem mestu.