Kako implementirati Google Analitiko
Najprej, ko se naredi spletna stran je potrebno Google Analytics kodo tudi dodati na spletno mesto.
Kodo Google Analytics je potrebno pravilno umestiti na vašo spletno stran.
Kodo za implementacijo Google Analitike, boste našli v vašem računu, seveda pa je za t najprej odpreto skreirati nov račun, v kolikor z vašim Google računom tega nikdar še niste naredili.
To je prva od treh kolon pri Administraciji. Tam se vpiše Account Name - Ime računa, Website Name - Ime stranito je ime kakršnega želite imeti prikazanega v Google analitiki.
Potem pa še ostale parametre, kot so Website URL - url strani vašega spletnega mesta, ter ostalo.
Pri zadnji URL-ju strani je dobro upošteati, da imate povezavo do vaše spletne strani varno se pravi da je vaša spletna stran tako na varni povezavi.
Gumb Get Tracking ID - Gumb ki vam generira kodo
Gumb Get Tracking ID vam bo pa dal kodo za Google analitiko, katero se potem enostaavno vgradi na vašo spletno stran. Podrobnejša navodila se vam bodo izpisala tudi ko boste kliknili na to generiranje kode.
Kodo se ponavadi doda v glavo spletne strani, takoj pod koncom glave. V večini primerov kodo vgrajujejo na spletna mesta programerji oziroma, če ste samo izdelovali vašo spletno stran potem jo boste verjetno kar sami.
Določeni CMS-i pa imajo že kakšen plugin ali pa element, v katerega se lahko kopira kar tisti ID iz kode. S tem je olajšana implementacija, ta določen plugin, pa točno definira parameter, ki ste ga vnesli, da se vam bo zapisal na točno določeno mesto v kodi. Kakor je bilo v prejšnjem odstavku omenjeno bi ta parameter dodal že z prednastavljeno kodo google analitike v glavo. Popolnoma enaka zadeva kakor ročno, le da je bolj enostavna in hitrejša, če imate seveda tak urejevalnik spletne vsebine.
Če pa ste kodo vgradili, pa je potrebno počakati kar nekaj časa. Mogoče kakšen dan počakate, da boste imeli vsaj realane podatke, je pa odvisno to od spletne strani kakšna je in koliko ima obiska. Če gre za novo postavljeno spletno stran veretno ni takoj za pričakovati velikega obiska s tem so pa lahko podatki tudi malce nerealni (v primeru govorimo), če samo ko ste implementirali Google Analitiko hodite na to spletno mesto znova in znova.
V enem od kasnejših poglavij pa si bomo ogledali tudi, kako in na kakšen način se pa izključi, da mene ki sem implementiral in testiral spletno stran ne bi beležilo v Google analitiki in da s tem nebi kvaril obiska.