Google Analitika orodje in prednosti ter koristni triki tega priljubljenega analitičnega orodja.

Ads:

Išči po zapisih Analitika

Google Analitika - Analizirajte vaše strani

Spremljajte Google Analytics okolje in analizirajte vaše spletne strani.

Add2019

Add2019

recepti

Bounce Rate - Stopnja obiskov ene strani v Google Analitiki


Bounce Rate :  je poimenovanje stopnja obiskov ene strani

V praksi to pomeni uporabnik, je prišel na vašo spletno stran in ni naredil nobene interakcije. Uporabnik ni popolnoma nič naredil na stran, ni kliknil na kakšno navigacijo, da bi ga odpeljala oziroma si bi ogledal naprej vašo kakšno notranjo stran.

Tak uporabnik pri tem na vaši spletni strani ni naredil ne povpraševanja, ne kliknil na gumb "Stopite v stik z nami", če imate pa spletno trgovino pa naprimer se ni včlanil ali vpisal oziroma. kar naredil nakupa izdelka.

Skratka, uporabnik, ki naredi vsaj en event na stran, to potem ni bounce rate. Ta event pa je lahko tudi transakcija. Eventi pa so lahko nastavljeni tako, da nimajo interakcije.

Zato je smiselno to metriko tudi spremljati in na podlagi analiziranja podatkov v Google Analytics ugotoviti, kaj je tisto pravo pri vas.

Velikokrat so vprašanja, kakšen pa je sploh dober Bounce Rate.

O tem naboru je sedaj malo težje govoriti in bo ena tematika na to temo na tem blogu ločena, kjer se bo kot primer vzelo nekaj strani in jih tudi primerjalo. Vse kar je nad 70% pa je skrb zbujajoče in je treba popraviti, pa tudi nizek, če je zelo zelo nizek bounce rate zna biti kar problem.

Tisto kar je pod 20%, v praksi bi lahko pomenilo da je že nekaj kar ni ok. Predstavljajte si da imate bounce rate okoli 0-5%, odvisno spet seveda kako je vaša spletna stran narejena.

Ampak kljub temu, Bounce rate zelo zelo nizek bi lahko pomenil tudi slednje, da uporabniki obiščejo vašo stran, ki je iz user expirience (uporabniške izkušnje), tako narejena da sploh ne vedo kaj narediti in klikajo kar povprek samo da nekam pridejo, pa še vedo ne kam.
V takem primeru bi bil potem vaš Bounce Rate potem zelo zelo nizek, kar pa zopet ni vredu.

Se bi tak uporabnik še vrnil k vam na vašo stran ?


ZA ZAPOMNITI PRI GOOGLE ANALYTICS SI JE SLEDNJE:


Ta metrika Bounce Rate = da ob prvem ogledu obiskovalca na vaši strani ni naredil le ta nobene interakcije.