Google Analitika orodje in prednosti ter koristni triki tega priljubljenega analitičnega orodja.

Ads:

Išči po zapisih Analitika

Google Analitika - Analizirajte vaše strani

Spremljajte Google Analytics okolje in analizirajte vaše spletne strani.

Add2019

Add2019

recepti

Tabela OSNOVNI POJMI Google Analitics - Seje - Pageviews - Ogledi strani


To tabelo spodnjih osnovnih pojmov pa boste potrebovali pri razumevanju Google analitike.

Dobro je poznati osnovne izraze pri Google analitiki, da se boste tudi lažje pogovarjali z vašo marketing agencijo in se bo vedelo tudi kaj kateri od parametrov pomeni.

Kaj pomenijo oznake v Google Analitiki in kako so razložene. Zraven je pripisano tudi angleško ime, ker se ponavadi v google analitiko kje ali pa s kom govorite, ko ima zadeev v Angleškem jeziku nastavljene malce težko razumevanje, če mislita isto zadevo, zato vam bo še kako prav prišla ta tabelca, v kateri imate tako angleške oznake v google anlitiki kakor tudi slovenske.

OSNOVNI POJMI GOOGLE ANALITIKE:


1. OGLEDI STRANI  (v angleščini Google Analitike: PAGEVIEWS )
Ogledi strani je skupno število ogledanih strani. Vključeni so tudi večkratni ogledi iste strani.

2.  EDINSTVENI OGLEDI STRANI (v angleščini Google Analitike: UNIQUE PAGEVIEWS )
Edinstveni ogledi strani pomenijo število sej, pri katerih si je obiskovalec vsaj enkrat ogledal določeno stran. Edinstven ogled strani se šteje za vsako kombinacijo.

3. POVPREČEN ČAS NA STRANI (AVG. TIME ON PAGE)
Povprečen čas, ki so ga uporabniki porabili za ogled določene strani oziroma zaslona ali nabora strani oziroma zaslonov.

4. STOPNJA OBISKOV ENE STRANI (BOUNCE RATE)
Odstotek sej na eni strani, pri katerih ni bilo interakcije s stranjo. Seja z obiskom ene strani ima trajanje 0 sekund.

Razlago kaj pomeni Bounce rate izraz v angleščini pa si lahko ogledate tudi na Wikipediji: https://en.wikipedia.org/wiki/Bounce_rate


5. PROCENT IZHODOV  (% EXIT)
% izhodov pomeni odstotek izhodov z določene strani ali nabora strani spletnega mesta.




Na desni strani v Google Analitiki se nahajajo v meniju pod REPORTS pa poročila sledeči meniji. 

Opis teh v Google Analitiki v slovenčini pa je:

Prvi meni :
REAL – TIME
Spremljanje analitike v realnem času. Na tem meniju oziroma znotraj tega se lahko pogleda in analizira, koliko obiskovalcev je trenutno na vaši spletni strani vključno s tem katero stran si oglejujejo in seveda od kod so prišli. Kaj jih je napotilo, naprimer prišli so iz našega bloga ipd.


Drugi meni: 
AUDIENCE
Pod tem menijem se najde podatke o obiskovalcih spletne strani na kateri je nameščena Google Analitika. Sicer so to podatki Država, Jezik uporabnika se pravit tudi demografski podatki s katerega brskalnika pridejo oziroma ga tudi uporabljajo, kaj so uporabnikove interesne skupine. Katere interesne skupine zanimajo vašo spletno stran.  Koliko je tudi novih in koliko obstoječih uporabnikov boste prav tako našli pod tem menijem, ter še vse ostalo tehnologija uporabnikov, mobilne naprave.....


Tretji meni: 
ACQUISITION
V tem meniju preverite kako pridejo vaši oblikovalci na vašo spletno mesto na katerem je implementirana Google Analitika. Pod "Overview" boste našli sledeče Organsko ali Organic, potem Direct trafic - to pomeni z direktnim linkom in ti so obiskovalci, ki pridejo direktno na vašo stran, Display je ponavadi iz display oglaševalske network mreže, Email pridejo obiskovalci iz email kampanj in emailingov.

Sledenje je zanimivo in spremljanje, ker se preverja od kje hodijo, kaj jih napotuje, ali ta obisk raste ali ne, ter tudi ali preko enega dela hodijo več ali manj na stran. Ta meni vam bo pri uporabi Google Analitike prišel prav, ko boste zakupili oglaševanje naprimer in spremljali potem koliko obiskovalci hodijo in če iz pravega vira hodijo na vašo spletno stran. Primer opisan vam bo pokazal, ko boste na tem Overview pogledali, koliko vam uporabnikov pride iz Paid dela.
Pod Acquisition vidite lahko tudi na katerih mestih je povezava, če so uporabniki iz njih prišli na vašo spletno stran.


Četrti meni:
BEHAVIOR
Obnašanje ali Behavior je četrti meni na levi strani v Google Analitiki. Na njem preverjate obnašanje oblikovalcev na tvoji spletni strani.Kdor redno dnevno spremlja analitiko, kot jo nekateri, ki smo zelo analitični tipi, boste pod tem menijem ugotavljali tudi katere strani so najbolj obiskane in brane, ter kako se premika obiskovalec po strani. Lahko pogledamo kam se je uporabnik premaknil iz glavne pristajalne strani oziroma kam je odšel naprej v lijaku. Mogoče boste v besednjaku zasledili tudi "landing stran", to je mišljeno vedno pristajalna spletna stran.

Pod Behavior se nahajajo tudi še ostali podmeniji in sicer Site Content, Site Speed, Site Search, Events, Publisher, Experiments



Peti meni:
CONVERSIONS

Zadnji meni uporabljajo bolj izkušeni uporabniki Google Analitike in sicer se najde notri informacije o zastavljenih ciljih. Cilje se imenjuje v google analitiki tudi Goals. Če so nastavljeni cilji naprimer en cilj je lahko že ta, da je da se obiskovalec nahaja na vaši spleti strani več kot 5 minut. To se smatra potem za cilj in cilj je tako dosežen.