Google Analitika orodje in prednosti ter koristni triki tega priljubljenega analitičnega orodja.

Ads:

Išči po zapisih Analitika

Google Analitika - Analizirajte vaše strani

Spremljajte Google Analytics okolje in analizirajte vaše spletne strani.

Add2019

Add2019

recepti

Analiziranje v Google Analytics in prepoznavanje CILJNE SKUPINE



Eden od menijev v Google Analitiki je tudi Ciljna skupina. V njej se vidi koliko je obiska na vaši spletni strani in tudi razmerje med novimi in obstoječimi obiskovalci.


Iz prvega dashboarda vidite tudi koliko časa traja en povprečen obisk in kakšna je tudi stopnja enega obiska.

V Ciljni skupini je pomemben del tudi koliko imate obiskovalcev, ki se vračajo na vašo stran. Nekateri obsikovalci se konstantno vračajo in te so tisti pravi ZVESTI UPORABNIKI.

Take z oglaševanjem, v kolikor delate oglaševanje na vaši spletni strani lahko hitro dobite nekateri pa vam po določenem času tudi odidejo zato je pomemben v marketingu tudi "Content marketing"  oziroma vsebinski marketing. S takim marketingom pa boste dosegli in pravimi vsebinami, da se bodo zvesti vam vračali ter prebirali vsebine na vašem spletnem mestu iz dneva v dan in iz tedna v teden.

Zato je pomemben del zvestih uporabnikov, problematično je če tega ni ni nič na strani, potem tudi to govori o kvaliteti spletne strani, prav tako pa je potem posledično zapustna stopnja spletne strani višja, kot običajno in poveča se izhodov iz strani.

Pri Ciljni skupini lahko, seveda v kolikor imajo uporabniki to pri sebi vklopijo (da si ne izklopijo v svojem Google računu namensko) merite tudi kakšnega spola so uporabniki na vaši spletni strani.

Beležite pa si pri samem delu in spremljanje Google Alanitike tudi dogodke in aktivnosti, kaj kdaj naredite, ko se vam poveča ali zmanjša obisk.


Primer: če boste naprimer oglaševali na ženskem portalu, kakor je zadovoljna.si, potem je mogoče pričakovati porast tudi ženskega občinstva zato boste v Ciljni skupini pod spolom zaznali povečan del takih obiskovalcev. No ja vsaj praksa bi morala biti taka, če gre za neko žensko zadevo ali portal, da bi se ta del povečal. Pod pogojem, da so si seveda uporabniki, ko so si odpirali svoj Google račun tudi izbrali ustrezen spol.